مواردی از مزایای ثبت شرکت و اینکه چگونه این امر می تواند در کسب و کار شما تاثیر بگذارد

مسئولیت شخصی خود را محدود خواهید کرد

شما به عنوان یک معامله گر و یا مشارکت تنها مسئولیت قانونی شما در مورد کلیه جنبه های تجارت خود ، از جمله بدهی ها و ضررها دارید. علاوه بر این ، اگر شما یک محصول معیوب را بفروشید یا خطایی انجام دهید ، شخصاً مسئولیت آن را بر عهده خواهید گرفت. راه اندازی یک تجارت به این روش می تواند خطرناک باشد. زیرا این بدان معنی است که دارایی های شخصی شما نیز در خطر هستند. در مقابل ، یک شرکت حقوقی جداگانه است و راهی آسان برای محافظت از دارایی های شخصی شما در برابر اقدامات تجاری شما است. بدهی هایی که به شرکت وابسته می شوند به شما متصل نمی شوند ، به این معنی که می توانید بر روی ساخت و ساز خود متمرکز شوید

شما مسئولیت مالیاتی خود را به حداقل می رسانید

بسته به میزان درآمد کسب و کار شما ، احتمالاً تحت ساختار شرکت مالیات کمتری پرداخت خواهید کرد. در استرالیا نرخ مالیات فعلی برای شرکت ها و مشاغل کوچک پایین تر از بالاترین نرخ مالیات برای یک فرد است. به عنوان یک معامله گر تنها ، شما به عنوان یک فرد مالیات می گیرید و سود کسب و کار شما بخشی از درآمد فردی شما محسوب می شود.

مشروعیت و آگاهی از برند

به بزرگترین مارک های امروز دنیا فکر کنید – Google،instagram، Nike، Facebook. همه اینها شرکت های ثبت شده هستند. برای داشتن یک تجارت تا آنجا که می تواند موفق و گسترده باشد ، داشتن یک ساختار شرکت ضروری است.ثبت شرکت شما باعث افزایش شهرت و درک کسب و کار شما می شود. 

تبدیل به یک شرکت ثبت شده برای هرگونه معامله در آینده با اشخاص ثالث نیز مهم است ، زیرا بسیاری از مشاغل فقط با شرکتهای ثبت شده استخدام یا درگیر می شوند. این بدان معناست که قراردادهای تجاری شما نام شرکت شما را بر روی آن قرار می دهد تا اینکه متعلق به خود شما باشد.

می توانید سرمایه قابل توجهی جمع کنید

به عنوان یک شرکت ، توانایی شما در جذب سرمایه گذار و جمع آوری پول برای تجارت شما آسان تر خواهد بود. ثبت شرکت شما این امکان را به شما می دهد که وام بگیرید و بدهی ایجاد کنید ، اما مهمتر از آن ، فروش سهام و جمع آوری سرمایه عدالت است اگر ساختار اقتصادی دیگری داشتید ، حتی اگر این پول در تجارت باقی بماند ، باید بیانیه مالیات بر درآمد شخصی خود را پرداخت کنید.جمع آوری پول می تواند برای توسعه و گسترش مشاغل شما ضروری باشد.

همچنین برای سرمایه گذاران ترجیح داده می شود در یک شرکت ثبت شده سرمایه گذاری کنند نه یک تاجر یا مشارکت تنها ، به این دلیل که آنها می دانند که یک ساختار رسمی برای پذیرش سرمایه گذاری آنها وجود دارد.

[field id=”name”]